Wednesday, April 25, 2012

नाईट बस यात्रा


नाईट बस यात्रा
आज भन्दा २ बर्ष अघि म कामको सिलसिलामा धरान जानु पर्ने भयो।म नाइट बसमा चढें।मेरो बैंषालु पुरुषमनले मेरो सिटमा एउटि सून्दर तरुनि परेपनि हून्थ्यो भन्ने लाग्दैथियो।म पुगेको बेला मेरो छेउको सट खालि थियो! को होला यो सिटमा आज रातभरि म सँगै हुने भन्ने कौतुहल लागिरह्यो।म बसेको करीब आधा घण्टा पछि एउटा २४-२५ बर्षे ठिटो सिट खोज्दै आयो। मेरो छेउको सिट त त्यै ठिटोको परेछ।मेरो कौतुहल प्याट्ट फुट्यो।उस्ले साथमा चिप्सहरु ल्याएको थियो।राम्रो मोबाइल थियो त्यो सँग।हाम्रो उमेर मिल्ने भएकोले होला हामि  सँग तुरन्तै घुलमिल भयौ।उस्ले मलाई चिप्सहरु खान दियो।हामि मोबाइलमा गित भिडियो सेयर गर्न थाल्यौं।निकै फ्रयाङ्क लाग्यो त्यो साथि।धराने ठिटो सुकिलोमुकिलो थियो।हल्का गफ मार्दै गीत सुन्दै यात्रा जारि रह्यो।बिस्तारै रात पर्न थाल्यो।मस्त हेडफोनमा गीत सुन्दै गयौं।धेरै यात्रि निदाउन थालि सकेका थिए।हामि भिडियो सेयर गर्न थाल्यौं।म पनि सेक्सभिडियो हेर्न सौखिन त्यो साथि पनि सौखिन रहेछ।हामि एकअर्काको भिडियो हेराहेर गर्न ताल्यौ।उस्कोमा त हनेक थरि को भिडियो रहेछ।उस्ले मलाई केटाकेटाको सेक्स(गे) भिडियो पनि देखायो।मेरो लागि त्यो बिल्कूल नया थियो।मैले गे सेक्सको बारेमा सुनेको त थिएँ तर भिडियो हेरेको थिईन।अनौठो लाग्यो।सजिलै चुसाचुस गर्दारहेछन्।कसरि चुस्न सकेका होलान् जस्तो लाग्यो।त्यो साथिले सामान्यमान्यो त्यो सेक्स।केटिले चुस्नसक्ने चिज केटाले पनि सकिहाल्छ नि।फिलिङ्स न हो भन्यो! सन्सारमै भैराखेको कुरो त हो भन्यो।म छक्क परें।मैले त्यति ध्यान दिईन।म अरु खाले भिडियो हेर्न थालें।पुरै रात परि सकेको थियो।नया भिडियो हेरेकोले मेरो लाँडो ठन्किएको थियो। बेला बेला बाहिरको बत्तिको उज्यालोले पातलो प्यान्ट लागाएकोले बाहिर बाटै ठन्किएको लाँडो प्रस्ट देखियो।उस्ले बेलाबेला मेरो लाडो भएको ठाउतिर हेरे जस्तो लाग्दै थियो! मेरो लाँडो ठूलो थियो।मैले केटिहरुलाई चिक्दा मेरो लाडो खूब ठूलो छ भन्थे।साथिहरुले पनि मलाई भाग्यमानि भन्थे मेरो लाडो देखेर।
मलाई मेरो ठन्केको लाँडोले अप्ठ्यारो भयो।ठन्किए पछि ननेपारे त उकुसमुकुस हुन्थ्यो र त्यै भयो।मैले मेरो लाँडोलाई मास्तिर फर्काएँ।त्यो उस्ले देख्यो।अनि भनि हाल्यो “ उठ्यो कि क्या हो?? ठूलो पो रहेछ त !”
मलाई केहि अप्ठेरो लाग्यो।लजाउदै हो भनें।अनि उस्ले मेरो लाँडोको लम्बाई मोटाई सोध्न थाल्यो।मैले अप्ट्यारो मानिमानि जवाफ दिएँ।त्यसपछि उस्ले पनि उस्को ठन्केको बतायो।साईजको बारेमा बतायो।
बस जंगलको बाटोमा थियो एतिखेर।बस भित्र पुरै अँध्यारो थियो।उस्ले जोला बाट ओढ्ने बर्कि झिक्यो अनि अगाडि म तिर समेत फैलायो।जाडोजाडो थियो।ठिकै लाग्यो।
केहि पछि न्यानो भएर होला निन्द्रा लागे जस्तो भयो।म आँखा चिम्लिएर निदाउन खोज्दै थिएँ। केहि पछि त उस्ले मेरो लाँडोमा हात ल्याउन थाल्यो।म त के गरौं गरौं भयो।मैले थाहा नपाए जस्तो गरें।उस्ले छाम्दा मेरो लुत्रुक्क परेको लाँडो तुरन्तै ठन्कियो।म छक्क परें।यो के भैरहेछ?? भनेर।तर पैले नै नौ-दशमा पढ्दा साथि सँग सुत्दा एकहर्काको खेलाई खेलाई गरि फुशि झाराझार गर्थ्यौं।तर धेरै पछि यो हुदै थियो।
उस्ले बिस्तारै मेरो लाँडो बाहिर झिक्यो अनि नेपार्यो। लाँडोको टाउको छाम्यो।मेरो लाँडोको टाउको ठूलो थियो।त्यस्पछि छामेको हात नाकमा लगेर सुँघ्यो।अनि फेरि मेरो लाँडो तलमाथि गर्दै खेलाउन थाल्यो।मलाई मज्जा आउन थालिसकेको थियो।म चुप लागेर था नपाए जस्तो गर्दै थिएँ।एकछिन पछि खेलाउदा खेलाउदै मेरो लाडो तिर घोप्टियो।मैले बुझि हालें कि अब उस्ले चुस्न लाग्यो भनेर।हो त साच्चै उस्ले त मजाले चाट्दै चुस्न थाल्यो।मलाई त केटिले चुसे जस्तैनै मजा आयो।म बिस्तारै अम्....अम्....गर्न थालें।उ लगातार चुस्न थाल्यो।एकछिन पछि उ उठ्यो अनि आफ्नो पाईन्टको चेन खोल्यो। उस्ले लाडो बाहिर झिक्यो।अनि बिस्तारै मेरो हात तानेर उस्को लाडोमा समाएर तलमाथि गराउन थाल्यो।उसको पनि ठूलै रहेछ तर मेरो भन्दा सानो।अब मलाई पनि लाज हराई सकेको थियो।मलाई पनि उस्को लाडो समाउदा मज्जा लाग्यो।मैलै आफैले खेलाईदिन थालें।उ मेरो लाडो फेरि चुस्न थाल्यो।यो क्रम करिब पाँच मिनट जति चल्यो।उ मेरो लाडो चुस्दै अम...अम्...गर्दै थियो।मेरो हातमा तातो बिर्य ल्यापलयाप आयो।उस्को त झर्दै रहेछ।लाडोको टुप्पामा औंलाले छामेको त चिरिक चिरिक झर्दै रहेछ।त्यो फुशिको स्पर्शले मलाई पनि एकदम उत्तेजना दियो।उस्ले ईमोशनमा मेरो लाडो भित्रै सम्म पुर्यायो।मलाई अति आनन्द आयो।अब भित्रै देखि सिरिङ्ग हुँदै मेरो बिर्य उस्को मूखमा निस्किन थाल्यो।त्यसपछि मुख निकालेर थुक्छहोला भनेको त घुटुक घुटुक निल्दै मेरो लाडो चुसि रह्यो।मेरो केटाले चुसेको पहिलो अनुभब बहुत मजा लाग्यो।अर्कै मस्त मज्जा लाग्यो।मेरो बिर्य रित्तिउन्जेल चुसि रह्यो।मेरो लाडो लत्रिन थाले पछि उ ऊठ्यो अनि उस्को लाडो पुछ्यो।बाठो रहेछ उ त पैले नै तौलिया राखेको रहेछ बिर्य झर्ने ठाउमा।त्यसपछि चुपचाप सम्हालिएर फेरि सुत्यौ।उ त निदायो म भने यो हर्कतले सोँच्न बाध्य भएँ।कस्तो अनुभब हो यो????
चन्द्रनिगाहपुरमा खाना खानको लागि बस रोकियो।हामि हेराहेर गर्यौं।मलाई कता कता लाज लाग्यो।तर उ लजाएन।कस्तो भो त यात्रा भनि हाँस्यो।उ अगिको बारेमा सोद्धै थियो। मैले पनि नया अनुभब हुदैछ भनेँ।हामि पनि खाना खान ओर्लियौं।सँगै खाना खायौं।गफगाफ गर्यौ।फेरि सजिलै घुलमिल भयौं।मैले बाथरुम गएर लाँडो सफा गरें।उ पनि गएर सफा गर्यो।अनि फेरि बस चढ्यौं।एक छिन पछि गाडि जङ्गलको बाटो लाग्यो।त्यसपछि हामि एकदम घुलमिल भयौं।खुलेर कुरा गर्यौं।हामिले गे फिल्म मोबाइलमा हेर्न थाल्यौं।उस्ले लाडो चुस्दा मजा लाग्ने कुरा बतायो।मलाई पनि चुस्न उत्प्रेरित गर्यो।समय बित्दै गयो।रात छिप्पिदै गयो।हामि फेरि सेक्सि हुँदै गयौं।अरुहरु मस्त निदाउन थाले।त्यस पछि उस्ले बिस्तारै मेरो लाँडो छाम्न थाल्यो।मेरो अघिनै कुराले नै ठन्कि सकेको थियो। बर्किले छोपेर हामिले आ-आफ्नो लाँडो बाहिर निकाल्यौं।उस्को लाँडो पनि एकदम मजाले ठन्कि सकेको रहेछ।अचम्म ! अहिले पनि केटा केटाको लाँडो देखा देख गर्दा खेलाउदा पनि एकदम मजा आउदो रहेछ।मलाई गज्जब लाग्न थालेको थियो।मलाई उस्को लाँडो देख्दा,छाम्दा मजा लाग्यो।मलाई त चुस्दा कस्तो हुन्छ अनुभब गर्न मन लाग्यो।ब्लु फिल्ममा केटाले केटिले चुसेको देख्दा मलाई पनि चुसाऊदा र चुस्दा कस्तो हुन्छ जस्तो लाग्थ्यो।पैले मैले केटिहरुलाई चुसाउन खोज्दा कुनै कुनै केटि घिनाउथे।अनि मान्दैन थे।अहिले मलाई पनि अड लाग्दै थियो।हामि एकअर्काको लाँडो समाएर हस्तमैथुन गर्दै आनन्द लुट्दै थियौं।एक छिन पछि उ मेरो लाडो चुस्न थाल्यो।मलाई मिठो कुतकुति सहित मजा आउन थाल्यो।साह्रै मज्जाले चुस्थ्यो त्यो साथिले।उ अलिकति पनि घिनाउदैनथ्यो।त्यो देखेर मलाई पनि आँट आउदै थियो।एकछिन पछि उ उठ्यो अनि मलाई चुस्न कर गर्न थाल्यो।त्यस पछि म घोप्टिएर उस्को लाडो मुखभित्र हालेर जिब्रोले खेलाउन थालेँ।मलाई अनौठो अनुभुति हुदै थियो।तर मलाई उल्टि आएन।घिन लागेन।तर उस्को लाँडोको ताउको ठूलो भएकोले होला मुखमा अँटि नअँटि जस्तो भयो।अब उ मेरो लाँडो खेलाउदै मेरो मुखमा उस्को लाँडोले चिक्न थाल्यो।घरिघरि पुरै भित्र छिराउन खोज्थ्यो।त्यतिबेला सास फेर्न गारो हुन्थ्यो।मेरो मुखमा मजाले र्-याल आउदै थियो।उ मजा मान्दै ठेल्दै थियो।फेरि मलाई उठाएर उस्ले मेरो लाँडो चुस्न थाल्यो।हामि यसरि पालै पालो २० मिनेट जति चुसाचुस गर्यौं।मैले चुस्दै गर्दा चिप्लो नुनिलो पदार्थ जिब्रोले था पाउदै थियो।एकै छिन पछि दुबै हातले मेरो टाउको समाएर मेरो मुखमा लाँडोले चिक्न थाल्यो।मैले था पाएँकि अब बिर्य झर्न लाग्यो भनेर।साँच्चै मेरो मूखमा बेस्वादिलो पदार्थ झर्न थाल्यो।मैले मुख झिक्न खोजें तर झिक्नै दिएन।मैले पनि निल्नु बाहेक उपाय भएन।मैले पनि घुटुकघुटुक निल्न थालें।केहि खिर्याउने स्वादमा थियो त्यो।मलाई उत्तेजना आइरह्यो।मैले लाडो चुसि रहें।एक छिन पछि मलाई उठाएर मेरो लाडो चुस्न थाल्यो।मलाई सिरिङ्ग हुदै मजा आउन थाल्यो।मैले पनि ईमोसनमा उस्को टाउको समाउदै चिक्न थालें।मेरो भित्रै बाट मुचुकमुचुक गर्दै बिर्य उस्को मुखमा झर्न थाल्यो।पहिले जस्तै गरि मजाले मेरो बिर्य चाट्दै खायो।मलाई स्वर्गिय आनन्द आयो।म सिथिल हुदै गएँ।उ बिस्तारै उठ्यो।अनि लत्रेको लाँडो  पाईन्ट भित्र हाल्यौं।यसरि हामि बस यात्रामा समलिङ्गि भयौं।आनन्द उठायौं।उ अहिले धरानमा बस्छ म भने काठमाडौंमा।कहिले काहि हामि भेटेर यो फरक सेक्स अनुभब लिन्छौं।अहिले हामि दुबै बिबाहित छौं।अब हामि श्रिमति सँग संयुक्त सेक्स अनुभब गर्ने योजनामा छौं।मेरि श्रिमति मानिसकेको छ।उस्ले पनि मनाउदै छ।अब केहि समयपछि सफलहुनेमा हामि आशाबादि छौं।यो नौलो सेक्स अनुभबको प्रतिक्षामा!!!

5 comments: